interactive session, so your questions and answers will be the outline of the presentation. The following questions will guide the session:       Digital/Mobile 14:30 - 15:00 De visie van Popai op shopper marketing Spreker: Lex de Rooi - Voorzitter Popai Benelux  houdt het nu precies in en wat    aan en introduceert het       Retail/ Trends & Strategie 15:15 - 15:45 Shopperactivatie - op weg naar, rondom en in de winkel Spreker: Leo van de Polder - General Manager Popai Benelux   echter er worden nog steeds   is er voor veel retailers en  oftewel:     Theater: 2 10:30 - 11:00 De voorspellende kracht van de sociale media: Tweede Kamer verkiezingen 2012 Spreker: Milou van Gaans - Product Manager Coosto    gegeven. Veel interessanter zou  inzicht zouden verschaffen in       Retail/ Trends & Strategie 16:00 - 16:30 Shopperactivatie - in de winkel Spreker: Frank Hoeckx - Instore activation manager Kraft            schoots verdiend op het gebied  Kraft. Een inspirerende per  Retail/Shopper Activatie naar de berichtgeving in de so   op basis van wat er wordt ge  het is tot nu toe verrassend  andere de uitslag van de nieu    sant voor iedereen die zich be    Online Marketing/ Social/ Communicatie 11:15 - 11:45 Interactieve video Spreker: Jeroen Meeter - Oprichter Blue Billywig & Geert Doek van TowelTV   van online video. Focus ligt op  lingen worden uiteen gezet case die laat zien dat interactie    tonen dat het vanaf nu net zo    naar ons idee niet alleen online  interactief. Kennis en ervaring    innoveren. Degenen die de content de wereld insturen weten  wat de wensen van de toe Digital/ Video 12:45 - 13:15 Hoe je conversie en website traffic te verdubbelen? Spreker: Frans Appels - Directeur Netprofiler     volle cases van web analytics,      Online Marketing/SEO 13:30 - 14:00 Online & social media± wat brengt u in het laatje? Spreker: Charissa Smits, Clipit online media monitoring      er over uw organisatie geschre       dat organisaties hun online free  naar euro’s, hoe ze die waardes    MARCOM 2012 31 Pagina 30

Pagina 32

Heeft u een drukwerk, zmags of web PDF-en? Gebruik Online Touch: rapport bladerbaar maken.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication