interactive session, so your questions and answers will be the outline of the presentation. The following questions will guide the session: Digital/Mobile 14:30 - 15:00 De visie van Popai op shopper marketing Spreker: Lex de Rooi - Voorzitter Popai Benelux houdt het nu precies in en wat aan en introduceert het Retail/ Trends & Strategie 15:15 - 15:45 Shopperactivatie - op weg naar, rondom en in de winkel Spreker: Leo van de Polder - General Manager Popai Benelux echter er worden nog steeds is er voor veel retailers en oftewel: Theater: 2 10:30 - 11:00 De voorspellende kracht van de sociale media: Tweede Kamer verkiezingen 2012 Spreker: Milou van Gaans - Product Manager Coosto gegeven. Veel interessanter zou inzicht zouden verschaffen in Retail/ Trends & Strategie 16:00 - 16:30 Shopperactivatie - in de winkel Spreker: Frank Hoeckx - Instore activation manager Kraft schoots verdiend op het gebied Kraft. Een inspirerende per Retail/Shopper Activatie naar de berichtgeving in de so op basis van wat er wordt ge het is tot nu toe verrassend andere de uitslag van de nieu sant voor iedereen die zich be Online Marketing/ Social/ Communicatie 11:15 - 11:45 Interactieve video Spreker: Jeroen Meeter - Oprichter Blue Billywig & Geert Doek van TowelTV van online video. Focus ligt op lingen worden uiteen gezet case die laat zien dat interactie tonen dat het vanaf nu net zo naar ons idee niet alleen online interactief. Kennis en ervaring innoveren. Degenen die de content de wereld insturen weten wat de wensen van de toe Digital/ Video 12:45 - 13:15 Hoe je conversie en website traffic te verdubbelen? Spreker: Frans Appels - Directeur Netprofiler volle cases van web analytics, Online Marketing/SEO 13:30 - 14:00 Online & social media± wat brengt u in het laatje? Spreker: Charissa Smits, Clipit online media monitoring er over uw organisatie geschre dat organisaties hun online free naar euro’s, hoe ze die waardes MARCOM 2012 31 Pagina 30
Pagina 32Heeft u een drukwerk, zmags of web PDF-en? Gebruik Online Touch: rapport bladerbaar maken.
Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home