Woensdag 13 juni Programma weer eenvoudig en leuk te laten zijn. Ervaar in deze ‘Top 5’ presentatie hoe marketeers zelf content kunnen beheren, marketing campagnes uitrollen en gepersonaliseerde ervaringen kunnen creëren voor meerdere digitale kanalen zoals het web en mobile.” Digital/Creatie 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties Spreker: Pieter van Helvoirt - Channel Accountmanager Adobe Systems Zie Adobe Dome 10.30 uur. 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps: leg je ideeen vast op een tablet Spreker: Ton Frederiks - Solution Consultant Adobe Systems Zie Adobe Dome 11.00 uur. 14:30 - 15:00 Experience maakt het verschil in e-commerce Spreker: Waldo Smeets - Solutions Consultant Digital Marketing Adobe Systems De online consument gebruikt van vele digitale kanalen om producten te ontdekken, onderzoeken en aan te kopen. Retailers dienen overal aanwezig te zijn en altijd de beste ervaring te leveren om loyale klanten te winnen en behouden. In deze sessie leert u hoe Adobe’s Digital Marketing Suite een geïntegreerde oplossing kan 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management Spreker: Ton Frederiks - Solution Consultant Adobe Systems Zie Adobe Dome 12.00 uur. 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe Spreker: Mark Hoebe - Solution Consultant Adobe met een passie voor Internet Marketing Zie Adobe Dome 12.30 uur. vormen met uw e-commerce systeem om zo de online koop ervaring van uw klanten te optimaliseren. Online Marketing/ E-Commerce 16:00 - 16:30 De top 5 must haves voor web content management Spreker: Waldo Smeets - Solutions Consultant Digital Marketing Adobe Systems Zie Adobe Dome 13.00 uur. 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality Spreker: Mark Hoebe - Solution Consultant Adobe met een passie voor Internet Marketing Zie Adobe Dome 11.30 uur. 22 MARCOM 2012 Pagina 21

Pagina 23

Heeft u een krant, nxtbook of digi onderwijscatalogussen? Gebruik Online Touch: drukwerk online publiceren.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication