 Adformatie Lounge 10.00 10.30 11.00 11.30 12.00 12.30 13.00 13.30 14.00 14.30 15.00 15.30 16.00 Donderdag 14 juni 16.30 17:00 MWG bijeenkomst, Wegener BBQ Strandzuid 15:30 - 16:10 De geboorte van een innovatie product voor mobile marketing 14:30 - 15:00 De visie van Popai op Shopper marketing 13:45 - 15:00 Van Speijk Innovatie Prijs – Finale 13:00 - 13:30 Het nieuwe multichannel management 10:45 - 11:25 7 steps to sharpen up your brand vision Theater 1 Theater 2 Theater 3 Theater 4 Theater 5 10:15 – 10:45 The Social Consumer, de relatie van uw klant met uw merk binnen social media 10:45 - 11:15 U wilt een app,.. en nu? Sharewire beantwoordt vragen in interactieve sessie 11:30 - 12:10 How to Overcome Idea Killers 11:30 - 12:00 Kunnen regulier communicatieonderzoek en neuromarketing elkaar verrijken? 12:10 - 13:00 Engaging the customer 12:15 - 12:45 Evoluerende display campagnes Lectric Dome 10:30 - 11:00 De voorspellende kracht van de sociale media: Tweede Kamer verkiezingen 2012 11:15 - 11:45 Interactieve Video 10:15 - 10:45 Creativiteit in een digitaal tijdperk 11:00 - 11:30 Marketing Operations Management: T-Mobile 10:45 - 11:15 100 inspiratietips voor meer conversie 10:30 11:00 Make love not likes, Make sales not social 10:10 - 11:00 Het marketing plan. Hoe schrijf ik het? Mobile Dome Adobe Dome 10:30 - 11:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 12:00 – 12:30 NationaleNederlanden 11:45 - 12:15 Een sterk merk werkt! 11:30 - 12:00 The Value of Value 11:15 11:45 De Conversation Company 11:15 - 12:15 Content Marketing: deel & heers 11:00 - 11:30 Mobile apps voor marketeers: hoe een app waarde toe voegt aan je merk 11:45 - 12:15 Sociology 12:00 12:30 PINteresting! 12:45 - 13:15 Hoe je conversie en website traffic te verdubbelen? 13:45 - 14:15 Mobile as a connected medium 13:30 - 14:00 Online & social media; wat brengt u in het laatje? 14:15 – 14:45 The experience economy towards the future: van belevingseconomie naar betekeniseconomie 15:15 - 15:45 Shopper activatie > op weg naar, rondom en in de winkel 16:00 - 16:30 Shopper activatie > in de winkel 15:00 - 15:30 Social media management voor gevorderden 15:45 - 16:15 Social Marketing & Privacy: dichttimmeren of delen? 12:30 - 13:00 Hoe innovatie echt te realiseren 12:15 - 12:45 Volg de klant met Social Media 13:15 - 13:45 One more thing... Mobile Market Research is here, and it will rock (y)our world! 14:00 - 14:30 Mobile experiences & the ecosystem of me 14:45 – 15:15 Maak van je klant een promotor! 13:00 - 13:30 Digital Customer Engagement 12:45 13:15 There’s No Business Like Social Business meets mobile marketing 11:00 - 11:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 11:30 - 12:00 Big Data, a myth or reality 12:00 - 12:30 Integratie 12:30 - 13:30 Optimalisatie: quick wins & takeaways 13:45 - 14:15 Social Selling, benut social media in het sales proces en vergroot de effectiviteit 14:30 - 15:00 Email at the heart of your emarketing strategy 15:30 - 16:30 MOAwards 2012 op MARCOM12 15:15 - 16:15 BVA/VEA EffieWorkshop 2012: “Een Effie winnen? Zo doe je dat!” 13:30 - 14:00 Één strategie voor alle nieuwe media. 13:30 - 14:00 Het 5C succesmodel uit het Handboek Mobile Marketing 13:45 14:45 Mobile Search Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 12:30 - 13:00 Social Media & Adobe 13:00 - 13:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 14:15 – 14;45 Maak van je klant een promotor! 14:15 - 14:45 Winnaar Mobile Thuiswinkel Award 2012 Greetz: mCommerce in de praktijk. 15:00 - 15:30 Mijn 8 favoriete apps om Social Media te beheren in minder tijd 15:45 - 16:15 Buiten winnen, begint binnen. Gebruik uw merk als kompas! 15:00 16:00 De ins & outs van community management 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 14:30 - 15:00 ‘Experience’ maakt het verschil in ecommerce 15:15 - 15:45 Mobile: The Future... 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 16:00 - 16:30 Tweede scherm: van innovatie naar noodzaak 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe 16:00 - 16:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality MARCOM 2012 29 Pagina 28

Pagina 30

Scoor meer met een e-commerce shop in uw boeken. Velen gingen u voor en publiceerden vaktijdschriften online.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication