Adformatie Lounge 10.00 10.30 11.00 11.30 12.00 12.30 13.00 13.30 14.00 14.30 15.00 15.30 16.00 Donderdag 14 juni 16.30 17:00 MWG bijeenkomst, Wegener BBQ Strandzuid 15:30 - 16:10 De geboorte van een innovatie product voor mobile marketing 14:30 - 15:00 De visie van Popai op Shopper marketing 13:45 - 15:00 Van Speijk Innovatie Prijs – Finale 13:00 - 13:30 Het nieuwe multichannel management 10:45 - 11:25 7 steps to sharpen up your brand vision Theater 1 Theater 2 Theater 3 Theater 4 Theater 5 10:15 – 10:45 The Social Consumer, de relatie van uw klant met uw merk binnen social media 10:45 - 11:15 U wilt een app,.. en nu? Sharewire beantwoordt vragen in interactieve sessie 11:30 - 12:10 How to Overcome Idea Killers 11:30 - 12:00 Kunnen regulier communicatieonderzoek en neuromarketing elkaar verrijken? 12:10 - 13:00 Engaging the customer 12:15 - 12:45 Evoluerende display campagnes Lectric Dome 10:30 - 11:00 De voorspellende kracht van de sociale media: Tweede Kamer verkiezingen 2012 11:15 - 11:45 Interactieve Video 10:15 - 10:45 Creativiteit in een digitaal tijdperk 11:00 - 11:30 Marketing Operations Management: T-Mobile 10:45 - 11:15 100 inspiratietips voor meer conversie 10:30 11:00 Make love not likes, Make sales not social 10:10 - 11:00 Het marketing plan. Hoe schrijf ik het? Mobile Dome Adobe Dome 10:30 - 11:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 12:00 – 12:30 NationaleNederlanden 11:45 - 12:15 Een sterk merk werkt! 11:30 - 12:00 The Value of Value 11:15 11:45 De Conversation Company 11:15 - 12:15 Content Marketing: deel & heers 11:00 - 11:30 Mobile apps voor marketeers: hoe een app waarde toe voegt aan je merk 11:45 - 12:15 Sociology 12:00 12:30 PINteresting! 12:45 - 13:15 Hoe je conversie en website traffic te verdubbelen? 13:45 - 14:15 Mobile as a connected medium 13:30 - 14:00 Online & social media; wat brengt u in het laatje? 14:15 – 14:45 The experience economy towards the future: van belevingseconomie naar betekeniseconomie 15:15 - 15:45 Shopper activatie > op weg naar, rondom en in de winkel 16:00 - 16:30 Shopper activatie > in de winkel 15:00 - 15:30 Social media management voor gevorderden 15:45 - 16:15 Social Marketing & Privacy: dichttimmeren of delen? 12:30 - 13:00 Hoe innovatie echt te realiseren 12:15 - 12:45 Volg de klant met Social Media 13:15 - 13:45 One more thing... Mobile Market Research is here, and it will rock (y)our world! 14:00 - 14:30 Mobile experiences & the ecosystem of me 14:45 – 15:15 Maak van je klant een promotor! 13:00 - 13:30 Digital Customer Engagement 12:45 13:15 There’s No Business Like Social Business meets mobile marketing 11:00 - 11:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 11:30 - 12:00 Big Data, a myth or reality 12:00 - 12:30 Integratie 12:30 - 13:30 Optimalisatie: quick wins & takeaways 13:45 - 14:15 Social Selling, benut social media in het sales proces en vergroot de effectiviteit 14:30 - 15:00 Email at the heart of your emarketing strategy 15:30 - 16:30 MOAwards 2012 op MARCOM12 15:15 - 16:15 BVA/VEA EffieWorkshop 2012: “Een Effie winnen? Zo doe je dat!” 13:30 - 14:00 Één strategie voor alle nieuwe media. 13:30 - 14:00 Het 5C succesmodel uit het Handboek Mobile Marketing 13:45 14:45 Mobile Search Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 12:30 - 13:00 Social Media & Adobe 13:00 - 13:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 14:15 – 14;45 Maak van je klant een promotor! 14:15 - 14:45 Winnaar Mobile Thuiswinkel Award 2012 Greetz: mCommerce in de praktijk. 15:00 - 15:30 Mijn 8 favoriete apps om Social Media te beheren in minder tijd 15:45 - 16:15 Buiten winnen, begint binnen. Gebruik uw merk als kompas! 15:00 16:00 De ins & outs van community management 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 14:30 - 15:00 ‘Experience’ maakt het verschil in ecommerce 15:15 - 15:45 Mobile: The Future... 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 16:00 - 16:30 Tweede scherm: van innovatie naar noodzaak 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe 16:00 - 16:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality MARCOM 2012 29 Pagina 28
Pagina 30Voor spaarprogramma, online clubbladen en drukwerk zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw mailings.
Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home