Adformatie Lounge 10.00 10.30 11.00 11.30 12.00 12.30 13.00 13.30 14.00 14.30 15.00 15.30 16.00 Woensdag 13 juni 16.30 16:30 - 17:00 Creativity saves the World 16:30 - 17:00 Likeability is dead. How emotive power leads to real brand benefits. 16.00 - 16.30 Sponsoring in de hefboom 16.00 - 16.30 XMobile as a connected medium 14.30 - 15.10 Connected media creative perspective 15.10 - 15.50 Facebook inzetten als meest waardervolle platform 14.30 - 15.00 Verranderingen van de marketingfunctie 13.00 - 13.40 Going hardcore 13.00 - 13.30 Het nieuwe multi-channel management 13.40 - 14.20 Creativity is not enough 11.40 - 12.20 Alignment factor 11.30 - 12.00 De ANWB groeiend relevant 10.45 - 11.15 Het merk Van Bommel Theater 1 Theater 2 Theater 3 Theater 4 Theater 5 10:00 – 10:30 Maak van je 10.15- 10.45 Campaignable premiums 10.45 - 11.45 Succesvol een mobiele strategie ontwikkelen 10.30 - 11.00 Harnessing the power of an online community 11.15 - 11,45 Reaching the unreachables 12.15 - 12.45 Evoluerende display campagnes 12:45 - 13:15 Social Media Strategie en Planning 12:00 - 12:30 Marketing Operations Management 11:45 - 12:15 Een sterk merk werkt! 10:30 - 11:30 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 1 10:15 - 10:45 Marketingcommunicatie als veranderinstrument 10:45 - 11:15 Het communicatiekruispunt: 4 strategieën voor contact met je publiek 11:30 - 12:00 Brand Battle 2012: Onthulling van de Sterkste Merken van Nederland 12:30 - 13:00 Afrekenen op cost per sale basis de natte droom van elke adverteerder? 13.45 - 14.15 MarCom Process 13:30 - 14:00 Online & social media 13:15 - 14:15 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 2 12:15 - 12:45 Hoe maak ik een succesvol online communicatieplan? 13:00 - 13:30 Best Practices in B2B Social Media Marketing 13:45 - 14:15 The Value of Value 14:15 - 14:45 Een succesvolle campagne begint met luisteren – Hoe sociale media je inzicht geven in de mening van je publiek 15:15 - 15:45 Catching the Millenials 15:00 - 15:30 De Code Social Media Marketing: what’s the buzz ? 15:45 - 16:15 Nieuwe (zelf) regulering, Nieuw gevolgen Lectric Dome fans ‘believers’ 10:10 - 11:00 Online Marketing update: trends & ontwikkelingen 10:30 - 11:00 ‘Brand publishers’; de nieuwe regels voor PR 11:15 - 11:45 Debat: Hoe kijken jij en jouw collega’s aan tegen de veranderingen van de marketing functie? 12:00 - 12:30 Van Mad Men naar Miss Marketing 12:45 - 13:15 De zwarte kant van social media 12:30 - 13:30 Crossmediale strategie 11:15 - 12:15 Verhoog de conversieratio van je website 11:00 - 11:30 Mobile apps voor marketeers: hoe een app waarde toe voegt aan je merk 11:45 - 12:15 Interactieve print: Hoe Layar print met digitaal verbindt. Mobile Dome Adobe Dome 10:30 - 11:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 11:00 - 11:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 11:30 - 12:00 Big Data, a myth or reality 12:00 - 12:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 12:30 - 13:00 Social Media & Adobe 13:00 - 13:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 13:30 - 14:00 Waarom social media faalt? 13:45 - 14:45 De zakelijke kansen van Pinteres 14:30 - 15:15 Meer grip, lagere kosten, beter resultaat: MRM verandert marketingcommunicatie. Soms. 14:30 - 15:00 Leer te vragen en durf te delen 14:15 - 14:45 Marketing Leadership in the Age of Service 15:30 - 16:30 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 3 15:15 - 15:45 Klantenservice en authenticiteit: webcare naar webdare bij ABN Amro 16:00 - 16:30 Het geheim van Mandela 15:00 - 15:30 100 inspiratietips voor meer conversie 15:00 - 16:00 The Internet of Things 13:30 - 14:00 Het 5C succesmodel uit het Handboek Mobile Marketing 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 14:15 - 14:45 TV kijken met een bord op schoot. Tweede scherm als redding van de aandacht? 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 14:30 - 15:00 ‘Experience’ maakt het verschil in ecommerce 15:15 - 15:45 Mobile Facts & Fuel 15:45 - 16:15 Mobile expe riences & the ecosystem of me 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe 16:00 - 16:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality MARCOM 2012 13 Pagina 12

Pagina 14

Interactieve earchief, deze clubblad of nieuwsbrief is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online plaatsen van digi club bladen.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication