Adformatie Lounge 10.00 10.30 11.00 11.30 12.00 12.30 13.00 13.30 14.00 14.30 15.00 15.30 16.00 Woensdag 13 juni 16.30 16:30 - 17:00 Creativity saves the World 16:30 - 17:00 Likeability is dead. How emotive power leads to real brand benefits. 16.00 - 16.30 Sponsoring in de hefboom 16.00 - 16.30 XMobile as a connected medium 14.30 - 15.10 Connected media creative perspective 15.10 - 15.50 Facebook inzetten als meest waardervolle platform 14.30 - 15.00 Verranderingen van de marketingfunctie 13.00 - 13.40 Going hardcore 13.00 - 13.30 Het nieuwe multi-channel management 13.40 - 14.20 Creativity is not enough 11.40 - 12.20 Alignment factor 11.30 - 12.00 De ANWB groeiend relevant 10.45 - 11.15 Het merk Van Bommel Theater 1 Theater 2 Theater 3 Theater 4 Theater 5 10:00 – 10:30 Maak van je 10.15- 10.45 Campaignable premiums 10.45 - 11.45 Succesvol een mobiele strategie ontwikkelen 10.30 - 11.00 Harnessing the power of an online community 11.15 - 11,45 Reaching the unreachables 12.15 - 12.45 Evoluerende display campagnes 12:45 - 13:15 Social Media Strategie en Planning 12:00 - 12:30 Marketing Operations Management 11:45 - 12:15 Een sterk merk werkt! 10:30 - 11:30 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 1 10:15 - 10:45 Marketingcommunicatie als veranderinstrument 10:45 - 11:15 Het communicatiekruispunt: 4 strategieën voor contact met je publiek 11:30 - 12:00 Brand Battle 2012: Onthulling van de Sterkste Merken van Nederland 12:30 - 13:00 Afrekenen op cost per sale basis de natte droom van elke adverteerder? 13.45 - 14.15 MarCom Process 13:30 - 14:00 Online & social media 13:15 - 14:15 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 2 12:15 - 12:45 Hoe maak ik een succesvol online communicatieplan? 13:00 - 13:30 Best Practices in B2B Social Media Marketing 13:45 - 14:15 The Value of Value 14:15 - 14:45 Een succesvolle campagne begint met luisteren – Hoe sociale media je inzicht geven in de mening van je publiek 15:15 - 15:45 Catching the Millenials 15:00 - 15:30 De Code Social Media Marketing: what’s the buzz ? 15:45 - 16:15 Nieuwe (zelf) regulering, Nieuw gevolgen Lectric Dome fans ‘believers’ 10:10 - 11:00 Online Marketing update: trends & ontwikkelingen 10:30 - 11:00 ‘Brand publishers’; de nieuwe regels voor PR 11:15 - 11:45 Debat: Hoe kijken jij en jouw collega’s aan tegen de veranderingen van de marketing functie? 12:00 - 12:30 Van Mad Men naar Miss Marketing 12:45 - 13:15 De zwarte kant van social media 12:30 - 13:30 Crossmediale strategie 11:15 - 12:15 Verhoog de conversieratio van je website 11:00 - 11:30 Mobile apps voor marketeers: hoe een app waarde toe voegt aan je merk 11:45 - 12:15 Interactieve print: Hoe Layar print met digitaal verbindt. Mobile Dome Adobe Dome 10:30 - 11:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 11:00 - 11:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 11:30 - 12:00 Big Data, a myth or reality 12:00 - 12:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 12:30 - 13:00 Social Media & Adobe 13:00 - 13:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 13:30 - 14:00 Waarom social media faalt? 13:45 - 14:45 De zakelijke kansen van Pinteres 14:30 - 15:15 Meer grip, lagere kosten, beter resultaat: MRM verandert marketingcommunicatie. Soms. 14:30 - 15:00 Leer te vragen en durf te delen 14:15 - 14:45 Marketing Leadership in the Age of Service 15:30 - 16:30 Van Speijk Innovatie Prijs Voorronde 3 15:15 - 15:45 Klantenservice en authenticiteit: webcare naar webdare bij ABN Amro 16:00 - 16:30 Het geheim van Mandela 15:00 - 15:30 100 inspiratietips voor meer conversie 15:00 - 16:00 The Internet of Things 13:30 - 14:00 Het 5C succesmodel uit het Handboek Mobile Marketing 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties 14:15 - 14:45 TV kijken met een bord op schoot. Tweede scherm als redding van de aandacht? 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps, leg je ideeën vast op een tablet 14:30 - 15:00 ‘Experience’ maakt het verschil in ecommerce 15:15 - 15:45 Mobile Facts & Fuel 15:45 - 16:15 Mobile expe riences & the ecosystem of me 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe 16:00 - 16:30 De Top 5 ‘must haves’ voor Web Content Management 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality MARCOM 2012 13 Pagina 12

Pagina 14

Heeft u een PDF, ipaper of e-uitgaves? Gebruik Online Touch: rapport converteren naar een digitale publicatie.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication