LEMZ ZOEKT ZONE MANAGER Lemz laat merken aanhaken op wat er écht leeft in de maatschappij. Daarom houden wij meer van campagne voeren dan van campagnes maken. Bij voorkeur door het creëren van ervaringen, omdat die je heel lang bijblijven. Dat doen we met 42 man voor merken die willen en durven. Bijvoorbeeld voor IKEA, Stichting Consument & Veiligheid, ANWB en Artsen zonder Grenzen. Wij geloven dat je het beste werk maakt als je samen razendsnel kunt schakelen. Daarom werkt Lemz in zones. Elke zone werkt zelfstandig, heeft eigen klanten, is zelf eindverantwoordelijk en telt 11 man; 2 strategen, 2 account managers, 3 creatieve teams. Én een zone manager. Zo blijven we  exibel en krijgen we het onmogelijke voor elkaar. Voor zone 2 zoeken wij een zone manager. Een soort algemeen directeur. Een échte ondernemer met een internationale scope. Met minstens 10 jaar ervaring aan bureau- en klantzijde wil je nu meer vrijheid om te ondernemen en wil je zelf verantwoordelijk zijn voor je eigen P&L. Je bent coach, inspirator en dirigent ineen, hebt oog voor business opportunities, maakt klanten onderdeel van het team, bent breed geïnteresseerd, durft anders te denken, kies niet voor veiligheid, switcht moeiteloos van on- naar of ine, gaat liever naar SXSW dan naar Cannes. Je beseft dat creativiteit verder gaat dan reclame en dat je met een goed idee de business kan laten groeien en tegelijkertijd iets moois kan doen voor de maatschappij. Kan jij ons helpen om van Lemz een nog beter bureau te maken? Overtuig zone 2 en stuur jouw elevator pitch van maximaal 60 seconden naar Willem van der Schoot: willem@lemz.net work Lemz loves Pagina 20

Pagina 22

Heeft u een onderzoeksrapport, noviafacts of e-uitgaven? Gebruik Online Touch: sportblad converteren naar een digitale publicatie.

E-business special Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication