GOUD KLM TILE & INSPIRE (ONLINE CHAMPAGNE) Bureau: Tribal DDB & DDB Klant: KLM Concept: Bart Mol, Pol Hoenderboom, Olaf van der Geld (CD), Technische realisatie: Jan-Willem Penterman (MediaMonks) IPAWN (MOBIEL) Bureau: Fonk Klant: Koninklijke Jumbo Concept: Dirk Schluter, Niels de Keizer, Michiel Rademakers, Erik Jan Bijvank Interaction Design: Niels de Keizer Technische realisatie: Wouter Huizinga DE ALZHEIMER EXPERIENCE (INTERactieVE VIDEO) Bureau: Submarine Klant: Alzehiemer Experience Concept: Bruno Felix Art direction / design: Christiaan de Rooij Copy / redactie: Paula van der Oest, Inge Hardeman, Pauline van Mantgem Interaction design: Karel Brascamp Technische realisatie: Karel Brascamp GOUD KLM TILE & INSPIRE (ONLINE CHAMPAGNE) Bureau: Tribal DDB & DDB Klant: KLM Concept: Bart Mol, Pol Hoenderboom, Olaf van der Geld (CD), Technische realisatie: Jan-Willem Penterman (MediaMonks) 8 ADFORMATIE BEKRONINGENBIJLAGE 2012 Volkswagen BE PART OF THE GOLF STORY (GAME EN MEDIA-INZET) Bureau: DDB Brussel Klant: D’Ieteren Concept: Peter Aerts Art Direction / design: Patrick Vermeylen, Massimo De Pascale Copy / redactie: Danny Vissers, Fran Interaction Design: Danny Vissers Technische realisatie: In The Pocket OBSESSED WITH SOUND (DESIGN EN CONTENT) Bureau: Tribal DDB Concept: Bart Mol, Pol Hoenderboom, Chris Baylis (ECD) Art Direction / Design: Bart Mol, Robbin Cenijn Copy / Redactie: Pol Hoenderboom Technische realisatie: Jan-Willem Penterman, StinkDigital FANWAGEN (DESIGN) Bureau: Achtung! Technische realisatie: B-LEX en This Page Cannot Be Found ALLES RUIKT NAAR CHOCOLA (INNOVATIE) Bureau: Code D’Azur Klant: Uitgeverij Podium Concept: Nik Nieuwenhuijs (Code d’Azur), Sidney Vollmer (Dutch Courage Media), Maarten Boer (Buutvrij for Life) COPPERTONE SUNSIGHT (JONG TALENT) Concept: Bryan Wolff en Daniel Sumarna (Willem de Kooning Academie) TWITTER JB HUSTLE (JONG TALENT) Concept: Bas van de Poel en Daan van Dam (Willem de Kooning Academie) Pagina 7

Pagina 9

Interactieve espaarprogramma, deze reclamefolder of onderzoeksrapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar maken van digi lesmateriaal.

Adformatie bekroningenbijlage 2012 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication