Meest bekroonde campagnes Ook Hugh Hefner en Selmore halen de top tien. Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers won alles wat er te winnen viel LG Thief (Y&R Amsterdam) viel met name bij de ADCN in de prijzen Publicis raakte een gevoelige snaar met de campagne voor Stichting ALS 1 Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers (Lemz) 2 Nike ‘Write The Future’ (Wieden+Kennedy) 3 Philips Obsessed With Sound (Tribal DDB) 4 LG Thief (Y&R Amsterdam) 5 Heineken The Entrance (Wieden+Kennedy) 6 KLM Live Reply (Lemz) 6 Domino’s The Perfect Pepperoni Pizza Deal 6 Vodafone - The Voice Of Holland (OMD) 6 Volkswagen - Fanwagen (Achtung!) 7 HEMA - Mega Push-up beha (Doom&Dickson) 7 Volkswagen “Be Part of a Golf Story” (DDB Brussel) 8 iPawn, a new way of playing games together (Fonk) 8 Stichting ALS (Publicis) 19 15 11 10 8 7 7 7 7 6 6 5 5 8 Heineken The Legendary Making of the Date (Wieden+Kennedy) 5 8 De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive!(Kong) 9 Axe Heaven on Earth (Media Republic) 9 Bavaria Hugh Hefner (Selmore) 9 Doorgeefdag (Buutvrij) 9 KLM Tile & Inspire (Tribal DDB & DDB) 32 ADFORMATIE BEKRONINGENBIJLAGE 2012 5 4 4 4 4 10 Albert Heijn - Superdieren (TBWA\Neboko) 10 Alles ruikt naar Chocola (Code D’Azur) 10 Artis Babyboom (Dawn) 10 Coppertone Sunsight (Bryanf Wolff en Daniel Sumarna) 10 De Alzheimer Experience (Submarine) 10 Ditzo Zorgverzekering (Etcetera) 10 Exact begrijpt jouw business (105) 10 Telfort Hans de ex-miljonair (N=5) 10 Hortus Honey (PH Ontwerp) 10 Gamma Lego (TBWA\Neboko) 10 Twitter Jobhustle (Bas van de Poel en Daan van Dam) 10 Robijn - Want wat mooi is moet mooi blijven (JWT Amsterdam) 10 Metropole Orkest Wereldwijd Orkest (Euro RSCG) 10 HouthoffBuruma - TheGame (Ranj) 10 Iedereen heeft iets met Randstad (Publicis) 10 Koninklijke Landmacht - Playstation (Publicis) 10 Rabobank Shanghai zoekt ICT’ers (Co Unlimited) 10 Werken bij het Rijk (Euro RSCG) 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 Pagina 31

Pagina 33

Voor vakbladen, online PDF's en clubbladen zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw publicaties.

Adformatie bekroningenbijlage 2012 Lees publicatie 1Home


You need flash player to view this online publication