Bezoek tijdens MARCOM12 de live pitches en stem mee op de beste communicatie innovatie in de Van Speijk Innovatie Arena. Kom en deel je stem Tekst: Leo van Sister Van Speijk Innovatie Prijs Op MARCOM12 kun je live volgen wie de Van Speijk Innovatie Prijs gaat winnen. Uit alle inzendingen zijn 18 innovators toegelaten om live te pitchen voor de Van Speijk Innovatie Prijs. Tijdens drie voorrondes op 13 juni zullen telkens zes innovators in een 3 minuten pitch hun innovatie presenteren, waarna jij en je vakcollega’s via sms kunnen stemmen wie er door gaat naar de finale op 14 juni. Alle voorrondes en de finale worden voorafgegaan door presentaties over innovatie door bekende en ervaren vakgenoten (zie programma). De Van Speijk Innovatie Prijs richt zich op bedrijven en innovators met als core business het realiseren van creatie, productie en/ of distributie van communicatieproducten en -uitingen. Het gaat om communicatie in de meest brede zin van het woord, van opnieuw uitgevonden oervormen en technieken tot moderne innovatie app’s. Denk daarbij aan een wijde range van bedrijven zoals reclame-, design-, en pr-bureaus, adverteerders die zelfverzorgend zijn, uitgeverijen, grafische productiebedrijven, multimedia- en AV-bedrijven, telecomaanbieders, et cetera. De inzendingen zijn erg veelzijdig en beloven een spannende wedstrijd. De communicatie innovaties van dit jaar zijn: fieke klantgegevens en koopgedrag met behulp van actiemarketing. www.aspergeland.nl impact van Radio & TV reclame zodat adverteerders een hogere marketing ROI realiseren. http://statsground.com 1 2 ste innovatieprijs voor het MKB met nauwelijks budget, maar gebaseerd op samenwerking en toegevoegde waarde creatie. Website: www.syntens.nl/innovatietop100. 3 48 MARCOM 2012 Innovatie: MKB Innovatie Top 100 Beschrijving; De grootste en belangrijkInnovatie: Statsground (onderzoek) Beschrijving: Wij analyseren de online Innovatie: Aspergeland (crossmedia) Beschrijving: Het verwerven van speci Pagina 47

Pagina 49

Interactieve e-handleiding, deze clubblad of spaarprogramma is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal bladerbaar publiceren van internet nieuwsbrieven.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication