MARCOM12 Exposanten Het programma van dag 2 van MARCOM12. 2DIALOG B57 Document Dialog is een solution provider en levert multichannel input- en outputmanagement en contentmanagement oplossingen aan organisaties waar efficiënte inrichting van elektronische en fysieke documentprocessen belangrijk is voor klantgerichte communicatie en informatie. Documenten, fysiek of elektronisch, hebben altijd een belangrijke plaats gehad als klantcontactmoment. Maar, de interactie tussen klanten en organisaties is ingrijpend aan het wijzigen naar online kanalen. Document Dialog wil haar (potentiële) klanten ondersteunen om die nieuwe interactie vorm te geven en volledig te benutten. Voor dit nieuwe programma wordt door Document Dialog in april een aparte activiteit gelanceerd onder de naam 2DIALOG. 2DIALOG gaat oplossingen, diensten en consultancy leveren gericht op het realiseren van klantgerichte interactie over alle kanalen. 4db Roadshows BV Innovation Lab 4db Roadshows is leverancier van mobiele faciliteiten voor promotie, tentoonstellingen, sport- en publieksevenementen. Het gebaar dat van een roadshow uitgaat, namelijk ‘het naar de mensen toe komen’ in plaats van andersom, maakt dat mensen eerder bereid zijn de boodschap aan te nemen want het wordt veel persoonlijker. 4db levert een mobiele oplossing die aansluit bij uw wensen. Van concept tot exploitatie realiseren we oplossingen die aansluiten op uw ideeën en wensen. het gebied van Retargeting, RTB en Conversie Attributie. www.adlantic.nl Adnovate B69 Adformatie Groep B100 Adformatie Groep is de partner voor diegene die zaken wil doen met de marketing- & communicatieprofessional. Dit multimediaal platform, met sterke merken als Adformatie, tijdschrift voor Marketing, Communicatie, heeft het grootste kwalitatieve bereik onder de marcomprofessional in Nederland. Dankzij de verschillende multimediale kanalen zijn er voor iedere adverteerder uiteenlopende mogelijkheden om uw doelstellingen te behalen. www.adformatie.nl Adnovate is specialist in het aantoonbaar optimaliseren van Marketing Operations. Slimme technologie en service stellen (inter) nationale organisaties en retailers in staat marketingcampagnes sneller, consistenter en tegen lagere kosten uit te rollen. - Marketing operations management - Lokale marketingcommunicatie - Multi channel content management nieuwe uitdagingen gesteld om effectief om te gaan met hun klanten. Adobe’s missie is het ondersteunen van organisaties in de digitale transformatie. Wij bieden volledige oplossingen die de creatie van digitale media combineren met gegevensgestuurde marketing. Zo helpen wij bedrijven hun communicatie te verbeteren, hun merkpositie te versterken en uiteindelijk meer successen te boeken. Door middel van Adobe Digital Marketing Suite, ondersteunt Adobe de transformatie van organisaties op drie belangrijke gebieden:  vergemakkelijken van het verzamelen en gebruiken van klantgegevens; teracties met een succesvolle multi-channel gebruikerservaring; Adobe Systems Adobe DOME AdLantic B65 AdLantic is display specialist op Adobe zorgt voor een revolutie van digitale ervaringen over de hele wereld, op het gebied van content creatie en optimalisatie van online marketing. Tegen de achtergrond van de technologische veranderingen, met de explosie van mobiele apparaten en digitale netwerken, worden media en bedrijven voor denheid door middel van analyseinstrumenten en de inzet van meer doeltreffende marketingcampagnes. Adobe-klanten zijn  RIM, Apple, Vodafone, et cetera. Adobe is gevestigd in Californië. Het bedrijf heeft nu meer dan 9.000 medewerkers over de hele wereld en een omzet van 3,8 miljard dollar in 2010. Voor meer informatie gaat u naar www.adobe. com/nl www.adobe.com/nl MARCOM 2012 39 Pagina 38

Pagina 40

Interactieve digitale brochure, deze presentatie of onderwijs magazine is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het van pdf naar online converteren van eclubbladen.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication