Donderdag 14 juni Programma 12:30 - 13:00 Social Media & Adobe Spreker: Mark Hoebe - Solution Consultant Adobe met een passie voor Internet Marketing Iedereen heeft het over sociale media en wil graag meedoen aan de hype. Guru’s, Ninja’s en Heroes is hoe men zichzelf betitelt. Er wordt met passie gesproken over engagement en het bereiken van de klant. hamvraag blijft echter hoe je inspanning aan resultaat koppelt. Ontdek in deze sessie wat je vandaag al kunt bereiken door resultaten meetbaar te maken. Social/ Trends & Strategie 13:00 - 13:30 De top 5 must haves voor web content management Spreker: Waldo Smeets - Solutions Consultant Digital Marketing Adobe Systems ‘Vindt u het moeilijk om onderscheidend te zijn in het digitale tijdperk? Of het nu gaat over het personaliseren van webervaringen of over de integratie van sociale netwerken in uw website; het creëren en beheren van content dat uw merk vertegenwoordigd is niet eenvoudig. Ontdek hoe Adobe’s Web Experience Management-oplossing helpt bij het neerzetten van een unieke digitale ervaring door web content management weer eenvoudig en leuk te laten zijn. Ervaar in deze ‘Top 5’ presentatie hoe marketeers in staat gesteld worden zelf content te beheren, marketing campagnes uit te rollen en gepersonaliseerde ervaringen te creëren voor meerdere digitale kanalen zoals het web en mobile.” Digital/Creatie 13:30 - 14:00 Digital Publishing Suite: creëren en analyseren van mobiele publicaties Spreker: Pieter van Helvoirt - Channel Accountmanager Adobe Systems Optimaliseer interne en externe communicatie met behulp van de Adobe Digital Publishing Suite. Ontdek in deze sessie een compleet platform voor het creeëren, beheren en analyseren van uw digitale publicaties voor tablets en mobile devices. Creatie/Communicatie/ Digital 14:00 - 14:30 Adobe Touch Apps: leg je ideeën vast op een tablet Spreker: Ton Frederiks - Solution Consultant Adobe Systems Tablets zijn niet alleen een middel om informatie te consumeren, maar worden met de Adobe Touch Apps ook een gereedschap om je creatieve ideeën vast te leggen. Schets een website, maak een Moodboard, bewerk je beelden en deel die met anderen via de Adobe Creative Cloud. Creatie/Digital 14:30 - 15:00 ‘Experience’ maakt het verschil in e-commerce Spreker: Waldo Smeets - Solutions Consultant Digital Marketing Adobe Systems Tegenwoordig maakt de online consument gebruik van vele digitale kanalen om producten te ontdekken, onderzoeken en aan te kopen. Retailers dienen overall aanwezig te zijn en altijd de beste ervaring te leveren om loyale klanten te winnen en behouden. In deze sessie leert u how Adobe’s Digital Marketing Suite een geintegreerde oplossing kan vormen met uw e-commerce systeem om zo de online koop ervaring van uw klanten te optimaliseren. Digital/E-Commerce 15:00 - 15:30 Integratie Creative Suite en Adobe CQ Digital Asset Management Spreker: Ton Frederiks - Solution Consultant Adobe Systems Adobe CQ Digital Asset Management (DAM) werkt nauw samen met de Adobe Creative Suite® software en vereenvoudigt planning, productie, en distributie van digitale assets zowel binnen de organisatie als daarbuiten . Inspiratie voor nieuwe manieren van samenwerken! Trends & Strategie/Digital 15:30 - 16:00 Social Media & Adobe Spreker: Mark Hoebe - Solution Consultant Adobe met een passie voor Internet Marketing Iedereen heeft het over social media en wil graag meedoen aan de hype. Guru’s, Ninja’s en Heroes is hoe men zichzelf betitelt. Er wordt met passie gesproken over over engagement en het bereiken van de klant. Maar waar het draait het nu eigenlijk om? Waarom zijn sociale media voor jou van belang? Hoe koppel je inspanning aan resultaat? Welke inspiratie kun je van Adobe verwachten? Kom naar de sessie. Social/Trends & Strategie 16:00 - 16:30 De top 5 must haves voor web content management Spreker: Waldo Smeets - Solutions Consultant Digital Marketing Adobe Systems “Vindt u het moeilijk om onderscheidend te zijn in het digitale tijdperk? Of het nu gaat over het personaliseren van web-ervaringen of over de integratie van sociale netwerken in uw website; het creëren en beheren van content dat uw merk vertegenwoordigd is niet eenvoudig. Ontdek hoe Adobe’s Web Experience Management-oplossing helpt bij het neerzetten van een unieke digitale ervaring door web content management weer eenvoudig en leuk te laten zijn. Ervaar in deze ‘Top 5’ presentatie hoe marketeers in staat gesteld worden zelf content te beheren, marketing campagnes uit te rollen en gepersonaliseerde ervaringen te creëren voor meerdere digitale kanalen zoals het web en mobile.” Digital/Creatie 16:30 - 17:00 Big Data, a myth or reality Spreker: Mark Hoebe - Solution Consultant Adobe met een passie voor Internet Marketing ‘Het nieuwe buzzword van dit jaar is Big Data. Begrijpen wat de klant interactie is en welke kanalen er gebruikt worden. Het bijeenbrengen van deze datapunten is een lang en moeilijk proces gepaard met hoge kosten. Maar is dat ook echt nodig? In deze sessie laten wij u zien hoe gemakkelijk u inzichten realiseert met uw Big Data in letterlijk seconden. Een verfrissende demonstratie voor marktonderzoekers, marketingen webanalisten.’ Trends & Strategie/Marketing Intelligence/Big Data 38 MARCOM 2012 Pagina 37

Pagina 39

Interactieve online brochure, deze nieuwsbrief of onderzoeksrapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online maken van digitale catalogussen.

Marcom special 2012 Lees publicatie 3Home


You need flash player to view this online publication